H'Art Studio

Nu esti logat

Intra in cont

Livrare si retur

Conform legislatiei din Romania puteți să returnați produsele cumpărate de pe www.nais.ro  în termen de 14 zile calendaristice de la primirea lor, fără a fi nevoit să justifice decizia de returnare și fără a suporta alte costuri decat costurile directe de returnare a produselor, conform Ordonentei Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii.


RETURNAREA PRODUSELOR ÎN CÂŢIVA PAŞI SIMPLII 

  • Clientul trebuie să solicite în scris, formularul de retur prin e-mail la adresa: office@nais.ro.
  • Puteți să returnați produsele achiziționate de pe www.nais.ro în termen de 14 zile calendaristice de la primirea lor. Termenul de răspuns pentru cererile de retur este de 3 zile lucrătoare de la momentul înregistrării. Produsul solicitat spre retur este preluat la adresa clientului (excepție fotolii, canapele, colțare și alte produse voluminoase).
  • Datorită greutății mari, produsele voluminoase necesită să fie predate în fața imobilului.
  • Formularul de retur trebuie completat cel târziu în ultima zi calendaristică din intervalul de returnare trecut în pagina de prezentare a produsului achiziționat de pe site-ul www.nais.ro. Intervalul de returnare începe de la data primirii produsului. Formularele completate după această perioadă nu mai sunt valabile.


CONDIȚIILE GENERALE DE RETURNARE

  • Produsele trebuie returnate în starea de produs nou și însoțite de toate accesoriile (inclusiv feroneria), documentele originale (factură fiscală, certificat de garanţie), bine ambalate şi protejate la transport.
  • Dacă produsul returnat este deteriorat, are pete, prezintă urme de montaj, uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, şocuri mecanice, este murdar sau are feroneria lipsă și nu poate fi revândut ca și produs nou, se va percepe o taxă pentru a acoperi diferenţa de preț dintre un produs nou și un produs deja utilizat.
  • Returnarea banilor se va face în termen de maxim 14 zile de la data anunțării deciziei de returnare, în contul bancar oferit de către client în formularul de returnare.  
  • În cazul returnării produselor care au beneficiat de serviciul de montaj, dacă Cumpărătorul a exprimat în prealabil acordul expres pentru executarea acestuia, costurile achitate pentru montaj nu vor fi rambursate.
  • Produsele efectuate la comandă nu pot fi returnate. Aceste produse au fost confecționate special pentru dumneavoastră. Prin produse la comandă înțelegem orice produs care a fost personalizat dupa preferințele clientului (dimensiune: lungime, lațime, înălțime; material de suprafață – prin specificarea unui cod de material sau orice altă modificare față de modelul standard prezentat în pagina de produs de pe site-ul www.nais.ro), conform articolului 16, punctul c, din Ordonanța de urgență nr. 34/2014.
  • Atenţie: Dacă aţi cumparat mai multe produse de acelaşi fel şi doriţi să le returnaţi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar dacă sunt sigilate.


RETURUL PRODUSELOR CU DEFECT 

  • Dacă returnați un produs care prezintă un defect de fabricație sau un defect care a survenit în urma transportului, acesta trebuie să fie returnat exact în aceleași condiții ca și restul produselor care fac obiectul prezentului regulament (excepție taxa de retur).
  • Dacă produsul returnat prezintă orice alte defecte față de cele sesizate în formularul de retur (exemplu: are pete, prezintă urme de montaj, uzură sau folosire excesivă, zgarieturi, ciobituri, lovituri, şocuri mecanice, este murdar sau are feroneria lipsă), ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă pentru a acoperi defectele suplimentare aduse produselor.
  • Dacă produsul returnat prezintă orice alte defecte față de cele sesizate în formularul de retur (exemplu: are pete, prezintă urme de montaj, uzură sau folosire excesivă, zgarieturi, ciobituri, lovituri, şocuri mecanice, este murdar sau are feroneria lipsă), ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă pentru a acoperi defectele suplimentare aduse produselor sau în cazul în care este într-o stare ce nu ne permite re-comercializarea lui ne rezervăm dreptul de a refuza produsul.
  • Atenție: Produsele ale căror defecte sunt constatate după o perioadă de timp mai mare decât termenul de returnare afişat în pagina de prezentare a produsului, nu mai pot fi returnate. În această situaţie defectele semnalate vor fi soluţionate în conformitate cu termenii şi condiţiile înscrise în Certificatul de Garanție al produselor.
  • Nu constituie defecte ale produselor nemulțumirile legate de aspect, culoare, textura materialului.
  • Responsabilitatea privind integritatea produselor pe durata transportului produselor retur, cade în sarcina dumneavoastră:
  • Consumatorul este responsabil doar în ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor, conform articolului 14 , alineatul 3 din Ordonanța de urgență nr. 34/2014.
    *La recepția produsului returnat se întocmește un proces verbal de constatare și se fac fotografii pentru a putea face dovada diminuării valorii produselor (dacă este cazul).